اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۷۶۰۹
علی‌اصغری: این فصل پیکانی متفاوت را خواهید دید
علی‌اصغری معتقد است که پیکان مدل ۴۰۲ جوان و کم هزینه بسته شده است.
۱۰:۳۷ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

سعید علی اصغری مدیر تیم والیبال پیکان در خصوص شرایط تیمش در فصل پیش رو اظهار داشت: از اواسط اردیبهشت با نظر و انتخاب پیمان اکبری سر مربی پیکان شروع به جذب بازیکن کردیم. در راستای سیاست های فنی و مالی باشگاه سراغ بازیکنان جوان و با کیفیت رفته و تعدادی از بازیکنان فصل پیش را نیز حفظ کردیم.

وی ادامه داد: قبل از بستن تیم در جلساتی که با هیات مدیره و کمیته فنی جذب بازیکن داشتیم مقرر شد که در چشم اندازی سه ساله رفته رفته تیم را تقویت کرده و در سال سوم به سمت قهرمانی قدم برداریم. بنابراین اغلب بازیکنان جوان ما دارای قراردادی سه ساله هستند.

مدیر تیم والیبال پیکان گفت: البته در همین فصل نیز نیم نگاهی به قهرمانی خواهیم داشت اما با توجه به اینکه چند تیم دیگر با هزینه های چند برابری نسبت به ما در لیگ وجود دارند کار را سخت خواهد کرد. منتظر دیدن یک پیکان جوان و متفاوت باشید زیرا پیمان اکبری این فصل حساب ویژه ای رو بازیکنان جوان باز کرده است.

سرپرست پیکان همچنین اظهار داشت:‌ اغلب بازیکنان ما اخیرا در تیمهای ملی جوانان و بزرگسالان در تورنمت های مختلف شرکت کردند و هم اکنون دو بازیکن دیگر در تیم ملی دانشجویان حضور دارند.بنابراین طبق برنامه تمرینات خود را از ۳۰ مراد آغاز خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص حواشی به وجود آمده در رابطه با آرمین افشین فر گفت: ما با تمام بازیکنان خود قرارداد داخلی امضا کرده و پس از آن بلافاصله در سامانه ملی فدراسیون والیبال نیز ثبت قرارداد کردیم. آرمین بیش از ۴ فصل متوالی در پیکان حضور داشته و با رشد در این باشگاه و نشان دادن تواناییهای خود به تیم ملی هم رسید.ما با این بازیکن قرارداد داریم و آقای اکبری روی او حساب باز کرده است. قطعا افشین فر در این فصل از مهره های اصلی پیکان خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیکان
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین